استاد درس خارج حوزه گفت: حزب الله که از کشور و دين خود دفاع مي کند؛ معاذالله حزب الله را تروريست مي

 

استاد درس خارج حوزه گفت: حزب الله که از کشور و دين خود دفاع مي کند؛ معاذالله حزب الله را تروريست مي گويند، اما منافقين و داعشي ها را استثنا مي کنند؛ اينها واقعا فرعون هستند و خود را الله مي دانند.

آيت الله جوادي آملي با بيان اينکه خوي و صفت فرعوني در زمان ما نيز هست، اظهار کرد: جاي اشخاص و اشيا را که بايد تعيين کند؟ آنکه مي‎گويد جاي اشخاص و جاي اشيا را من بايد تعيين کنم اين جاي الله نشسته است، عقل مي‎گويد بايد ببينيم عقل‎آفرين چه مي‎گويد، قبل و بعد اينها را که انسان نمي‎تواند ببيند، آنکه مي‎گويد من بايد تعيين کنم تروريست کدام است و چه کسي مدافع است را من بايد تعيين کنم، اين جاي الله نشسته است.

 

                   روزنامه كيهان، شماره 21299 به تاريخ 17/12/94، صفحه 10 (اخبار كشور)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: